V internetovom mäsiarstve cez sviatky viac ľudí ako v kamennom obchode

V treťom roku prevádzky internetového portálu masodomov.sk, zastrešujúcom celoslovenskú sieť mäsiarskych partnerov, sme po prvýkrát mohli zaknihovať väčší počet kupujúcich, ako obslúži za deň priemerná kamenná prevádzka. Rekord padol v tzv. zlatom predvianočnom týždni. Údaje pre porovnanie vychádzajú z interného prieskumu návštevnosti predajní jednotlivých partnerov siete masodomov.sk. Online mäsiarstvo už dlhodobo prekonávalo svojich kamenných súrodencov výškou priemerného nákupu, ktorý tu dosahuje hodnotu 48,6 EUR oproti sume 12,80 EUR uvedenej na bločku za priemerný nákupu v tradičnom obchode. Teraz však "slovenskí internetoví mäsožravci" potvrdili, že sú pripravení a ochotní dôverovať pri i-nakupovaní aj takej háklivej a špecifickej komodity, akou je čerstvé mäso, a v dňoch 16. až 20. decembra 2013 si naklikalo svoju objednávku denne viac ako 300 ľudí.

Niečo o nás.

Internetový portál masodomov.sk prevádzkuje spoločnosť Partnerson s.r.o. so sídlom v Žiline. Nápad internetového predaja mäsa vznikol v roku 2011 z prozaických úvah na tému budúcnosti kamenných predajní, v tomto prípade mäsiarstiev. Uvedomili sme si, že zákazníci tradičné, lokálne mäsiarstvá na jednej strane znovu objavujú po zlých skúsenostiach s nákupmi mäsa v hypermarketoch, ale na strane druhej im tieto miestne obchody a obchodíky nedokážu poskytnúť náležitý komfort v podobe širokých otváracích hodín či parkovania zdarma. Takže sa nám zdalo ako dobrý nápad ponúknuť zákazníkom službu donášky čerstvého mäsa a mäsových výrobkov priamo domov alebo do práce. Existencia kvalitnej a zabehnutej kamennej predajne je však nevyhnutnou podmienkou pre fungovanie takejto služby v každom regióne.

Projekt masodomov.sk bol spustený v septembri 2011 najskôr v Žiline, postupne pribudli Poprad, Trenčín, Bratislava, Martin, Banská Bystrica, Zvolen, Košice a ďalšie mestá. Naším cieľom je v čo najkratšom čase pokryť sieťou lokálnych partnerov všetky väčšie mestá v SR, resp. všetky mestá a miesta, kde táto služba bude mať ekonomické opodstatnenie. Pri výbere partnerov sme si stanovili pomerne prísne kritériá, hlavne na kvalitu, pôvod a opracovanie predávaného mäsa a kvalitu poskytovaných služieb. Naším partnerom sa môže stať miestny mäsiar s viacročnou tradíciou, najlepšie s vlastnou výrobou domáckych mäsových výrobkov, ale hlavne s dobrým menom vo svojom okolí.